Cesc Fabregas (© dailymail.co.uk)

Fabregas: Potřebujeme najít něco extra

13.05.2009, 18:17 – Filip ČavojProfil na Twitteru

22-letý středopolař severolondýnských Kanonýrů přiznal, že se Arsenal zlepšil hlavně poté, co 21 zápasů v řadě neprohrál v rámci anglické nejvyšší soutěže, nicméně příští sezonu chce Španěl víc - jak pro sebe, tak i pro klubové fanoušky.

Ještě před čtyřmi týdny se Cesc Fabregas viděl, jak s kapitánskou páskou na ruce přebírá trofej pro vítěze Champions League či FA Cupu. Jenže tyto sladké sny se definitivně rozplynuly poté, co Arsenal prohrál semifinále jak s Manchesterem United, tak s Chelsea. A rodák z Katalánie se tak bude muset dívat na finále v Římě, respektive Wembley, pouze z tribuny, či skrze televizní obrazovku.

Musíme se dívat, kde bychom se měli zlepšit a udělat vše tak, aby byl příští sezonu skutečně vidět nějaký pokrok. Nejsme účastníky žádného finále, 21 zápasů v Premier League jsme neprohráli, ale když hrajeme semifinále, ať už Ligy mistrů, nebo FA Cupu, nejsme na takové úrovni, na jaké by to každý očekával,“ uvědomuje si španělský reprezentant.

Možná na tom něco bude a někdy musíte být k sobě upřímní - naši soupeři byli lepší a silnější než my v obou těchto zápasech, takže by bylo dobré, abychom si znovu vše prošli a ukázali si, kde jsme udělali chyby a snažili se z toho poučit tak, aby se to příště už neopakovalo. Zatímco my jsme stále v pozitivní náladě, víme, že všichni naši příznivci trpí, neboť je to už čtvrtá sezona v řadě, ve které jsme nic nezískali.“

Musí to pro ně být neskutečně frustrující, když vidí, že jiné týmy se vždy dostanou do finále, jen nám se to pořád nedaří. Příznivci Arsenalu jsou zvyklí vyhrávat různé trofeje. Jsme moc zklamaní, protože fanoušci do nás vložili hodně - stále chodí na stadion i přes to, že je finanční krize, stále je vyprodáno, kupují si lístky, permanentky a my si toho moc vážíme. Je to ostuda a je jen naše vina, že jsme je neudělali šťastnými a nedokázali je vzít zpět do Říma, nebo do Wembley,“ říká se sklopenou hlavou kapitán.

Nejčtenější články

Kam pokračovat?
Reklama