Pirlo se podělil o svůj obdiv k Özilovi. Svou kreativitou nemá v Evropě konkurenci, tvrdí

08.02.2016, 18:06 – Tomáš ZrůstProfil na Twitteru / standard.co.uk

Sportovní média mají v oblibě sestavovat elitní výběry konkrétních soutěží a Premier League není žádnou výjimkou. Sestavit nejlepší jedenáctku působící v Anglii dostal za úkol Andrea Pirlo. Vybral Mesuta Özila, Alexise a Nacha Monreala.

Německý záložník Mesut Özil prožívá jednu ze svých nejpůsobivějších sezon a to především z pohledu individuálních výkonů. S přehledem kraluje statistikám nahrávek v Premier League a i v evropském měřítku patří na úplný vrchol.

Kromě ocenění, jakým je například nedávný zisk ceny pro nejlepšího hráče Německa, se mu dostává chvály nejen od odborníků či fanoušků, ale i samotných hráčů a legend kopané.

Jedním z takových fotbalistů je i italský kreativní záložník Andrea Pirlo, který jej bez váhání zařadil do svého výběru Premier League. „Je pravděpodobně nejkreativnějším hráčem v Evropě. Vytváří pro své spoluhráče v ofenzivě neuvěřitelné množství šancí. Má přehled jako nikdo jiný v Evropě,“ řekl o Özilovi šestatřicetiletý Ital.

Pirlo, který nyní působí v americkém klubu New York City FC, nezapomněl při sestavování jedenáctky anglické nejvyšší soutěže ani na Alexise. „Je jednoduché nezískat takový obdiv, který si zasloužíte, když spolu s vámi v týmu působí Lionel Messi, Neymar či Luis Suárez. V Arsenalu ale Sánchez ukázal, jak kvalitní je fotbalista. Udělali z něj svého klíčového ofenzivního hráče a on jim tuto důvěru naplno splácí.“

Bývalý reprezentant Itálie a mistr světa z roku 2006 do svého celku zahrnul kromě dvou zmíněných i dalšího „Kanonýra“ Nacha Monreala. Více zástupců vybral pouze z Manchesteru City, konkrétně Joea Harta, Vincenta Kompanyho, Yayu Tourého, Kevina De Bruyneho a Sergia Agüera. V Pirlově jedenáctce nechybí možná překvapivě ani duo z trápící se Chelsea v podobě Terry - Ivanovič. Posledním hráčem, který se do jeho sestavy vešel, je Coutinho z Liverpoolu.

Profily souvisejících hráčů:

Nejčtenější články

Kam pokračovat?
Reklama